TEKNIKA INDUSTRY TECHNOLOGIES S.A.  

Jesteśmy największym w Polsce dostawcą maszyn i urządzeń do obróbki drewna. Na polskim rynku działamy od ponad 25 lat. Naszym celem jest wspieranie klientów w osiąganiu doskonałości operacyjnej, optymalizacji procesów produkcyjnych i zwiększaniu wydajności.

 

Customer Care Specialist

Miejsce pracy: Opacz Kolonia

 

 

Opis stanowiska

  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez telefoniczną i elektroniczną komunikację
  • wspieranie działań marketingowych i sprzedażowych poprzez udzielanie informacji o produktach
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami poprzez empatię i dostarczanie kompleksowej pomocy
  • współpraca z Area Managerami w zakresie koordynacji obsługi klienta
  • rejestrowanie informacji o interakcjach z klientami w systemie
  • współpraca z innymi działami firmy z zakresu obsługi klienta
  •  
  • Wymagania:
  • samodzielność i dokładność
  • umiejętność i otwartość na pracę z ludźmi
  • umiejętność współpracy w zespole
  • dobra organizacja czasu pracy
  • chęć do nauki i ciągłego zdobywania wiedzy
  • umiejętność stawiania i realizacji celów
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego na poziomie
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  •  

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • jasną ścieżkę kariery
  • przejrzysty system wynagrodzeń
  • kartę MultiSport
  • profesjonalne narzędzia pracy firmy Apple

 

 

Dołącz do nas, prześlij aktualne CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
na e-mail rekrutacja@teknika.pl