TEKNIKA INDUSTRY TECHNOLOGIES S.A.
Jesteśmy największym w Polsce dostawcą maszyn i urządzeń do obróbki drewna. Na polskim rynku działamy od ponad 25 lat. Naszym celem jest wspieranie klientów w osiąganiu doskonałości operacyjnej, optymalizacji procesów produkcyjnych i zwiększaniu wydajności.
Customer Care Specialist
Miejsce pracy: Opacz Kolonia
Opis stanowiska
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez telefoniczną i elektroniczną komunikację
- wspieranie działań marketingowych i sprzedażowych poprzez udzielanie informacji o produktach
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami poprzez empatię i dostarczanie kompleksowej pomocy
- współpraca z Area Managerami w zakresie koordynacji obsługi klienta
- rejestrowanie informacji o interakcjach z klientami w systemie
- współpraca z innymi działami firmy z zakresu obsługi klienta
- Wymagania:
- samodzielność i dokładność
- umiejętność i otwartość na pracę z ludźmi
- umiejętność współpracy w zespole
- dobra organizacja czasu pracy
- chęć do nauki i ciągłego zdobywania wiedzy
- umiejętność stawiania i realizacji celów
- wysoka kultura osobista
- komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego na poziomie
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- jasną ścieżkę kariery
- przejrzysty system wynagrodzeń
- kartę MultiSport
- profesjonalne narzędzia pracy firmy Apple
Dołącz do nas, prześlij aktualne CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
na e-mail rekrutacja@teknika.pl