Koordynator/ka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Opacz – Kolonia
TEKNIKA INDUSTRY TECHNOLOGIES S.A.
Jesteśmy największym w Polsce dostawcą maszyn i urządzeń do obróbki drewna, szkła i kamienia. Na polskim rynku działamy od ponad 25 lat. Naszym celem jest wspieranie klientów w osiąganiu doskonałości operacyjnej, optymalizacji procesów produkcyjnych i zwiększaniu wydajności.
Obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Koordynator/ka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Opacz – Kolonia,Opis stanowiska
• zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez telefoniczną i elektroniczną komunikację
• wspieranie działań marketingowych i sprzedażowych poprzez udzielanie informacji o produktach
• utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami poprzez empatię i dostarczanie kompleksowej pomocy
• rejestrowanie informacji o interakcjach z klientami w systemie
• współpraca z innymi działami firmy z zakresu obsługi klienta
Wymagania
• samodzielności i dokładność
• umiejętność i otwartość na pracę z ludźmi
• umiejętność współpracy w zespole
• dobra organizacja czasu pracy
• chęć do nauki i ciągłego zdobywania wiedzy
• umiejętność stawiania i realizacja celów
• wysoka kultura osobista
• znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego na poziomie B1/B2
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• jasną ścieżkę kariery
• przejrzysty system wynagrodzeń
• ubezpieczenie oraz Pakiet Medicover
• kartę MultiSport
• profesjonalne narzędzia pracy firmy Apple
Dołącz do nas, prześlij aktualne CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
na e-mail cv@teknika.pl